wtorek, 17 maja 2016

#A w wolnej chwili...

           Oto nadszedł wielki dzień dla mojego bloga, ponieważ postanowiłam wstawić pierwszego posta, w którym chciałabym Wam opowiedzieć o swoich zainteresowaniach.
            Pierwszą rzeczą, którą się interesuje jest siatkówka. Może nie dostanę się do reprezentacji Polski, ale po prostu czuję się w tym sobą. Lubię tę nutkę adrenaliny, która mi towarzyszy podczas wejścia na boisko, tłumy ludzi, duża ilość wiwatujących fanów i czekający na mnie puchar z napisem:
„Dla najlepszej klasy”
Prościej mówiąc, grywam w szkolnej drużynie J
            Druga rzecz, która jest w moim sercu to muzyka. Lubię śpiewać, mimo tego, że sąsiedzi walą w ściany, żebym przestała. Podobnie jest z grą na gitarze. A tak na serio, nie zawsze mi to wychodzi, ale tragedii nie ma.
            Trzecie i zarazem ostatnie moje zainteresowanie to fotografia. Najbardziej lubię selfie
J A tak pobocznie to ogólna fotografia. Robię zdjęcia wszystkiemu co popadnie. Zaczynając od kotów, przez chmurki, aż do zdjęć mojej wanny.
            No to chyba na tyle
J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz