poniedziałek, 30 maja 2016

#Mój dzień

         Siemka, chciałabym Was przeprosić, że tak długo mnie nie było, ale miałam strasznie dużo do nauki i ostatnio zaczęłam biegać :)
         Sądzę, że w szkołach zdecydowanie za dużo zadają, a szczególnie gdy jest już prawie koniec roku.
          Byłam dzisiaj razem z klasą na zwiedzaniu lasu. Bardziej się przy okazji zżyłam z moimi kolegami, więc polecam taki spacer :)
         Zaczęłam również biegać, gdyż chcę poprawić swoją kondycję. Muszę przyznać, że przy połowie drogi już nie mogłam, ale do końca dobiegłam. 
         Dzisiaj również bardzo polubiłam piosenki zespołu :
,,One Direction"
Chciałabym także poznać Waszych ulubionych wokalistów, więc zachęcam do pisania ich w komentarzach, ponieważ mogę się wtedy z nimi zapoznać :)
         Na koniec podam Wam parę piosenek:
Alvaro Soler - Sofia
Coldplay - Hymn For The Weekend
                                               Imany - Don't Be So Shy

2 komentarze:

  1. Też lubię Imany "Don't be so shy", ale podoba mi się też wersja nieorginalna ;) podaję linka, jakby ktoś chciał posłuchać :D
    (MAGNETIG - Imany - Don't Be So Shy)
    https://www.youtube.com/watch?v=_xENDpb1Zr8

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowan do LBA na blogu:
    http://jestemtwoimbratem.blogspot.com/p/lba.html

    OdpowiedzUsuń