wtorek, 24 maja 2016

#Fotki

         Hejoo, trochę mnie tu nie było tak więc postaram się to dzisiaj nadrobić :)
         Może zacznę od tego, że dzisiaj byłam na przejażdżce rowerowej. Bardzo mi się podobało, te widoki i w ogóle. Lubię się tym po prostu podniecać :)
         Zrobiłam parę zdjęć , ponieważ kocham robić fotki . Może nie każdemu one wychodzą, ale każdy przecież robi to dla siebie, więc nie warto się przejmować tym co inni myślą :) Dla mnie po prostu każde zdjęcie jest fajne, mimo jakości zawsze coś pokazuje.
         Ja osobiście lubię również robić śmieszne focie, przez co wkurzam kolegów, ale co tam przynajmniej będzie pamiątka :)
         Czasami chodzę z koleżanką na sesje zdjęciowe, gdzie ustawiamy się w śmiesznych pozach lub robimy głupie miny, ale nie zawsze wszystkie foty są takie.
         Tak więc dzisiaj to chyba wszystko na ten temat. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz