środa, 18 maja 2016

#Bądź sobą

         Siemanko, dzisiaj chciałabym napisać o muzyce. Może nie każdy jest w tym dobry, ale moim zdaniem nie ma takiego głosu, który by się w niczym nie przydał. Krótko mówiąc,  każdy ma w sobie to coś :)
         Wszyscy mamy swój ulubiony gatunek muzyki i nie powinniśmy się go wstydzić. Mówię o tym, ponieważ znałam taką historię, w której moja koleżanka oznajmiła mi, że lubi Andrzeja Piasecznego, lecz krótko po tym powiedziała, żebym nikomu o tym nie mówiła bo się tego wstydzi. Powinniśmy po prostu być sobą i mieć wylane na innych, którzy nie akceptują Ciebie taką jaką jesteś :)
         Ja szczerze mówiąc słucham różnych piosenek, między innymi takich jak:
Sam Smith- Stay With Me
Tabb, Sound'n'grace- Dach
Sia- Cheap Thrills

         Lubię, również śpiewać, lecz czasami mam tremę wystąpić przed innymi ludźmi, chociaż nie powinnam, bo przecież wszyscy jesteśmy tacy sami. Może i nie zostanę sławną piosenkarką, ale zawsze mogę pośpiewać dla siebie, tak jak Wy :)
         Tak, więc to na tyle w tym poście mam nadzieję, że Wam się podobało :)

2 komentarze:

  1. Tak, dokładnie :D powinniśmy być sobą, nie wstydzić się tego czego słuchamy, bo dlaczego niby mielibyśmy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się z tym zgadzam :D

    OdpowiedzUsuń