piątek, 20 maja 2016

#Ulubiony zespół

Cześć, dzisiaj chciałabym pokazać Wam jeden z moich ulubionych zespołów. Jest to Tabb & Sound'n'grace. Gdy pierwszy raz usłyszałam ich piosenkę od razu wiedziałam, że go polubię :) Niektórzy może nie lubią takiego typu zespołów, lecz nie muszą tego od razu komentować. Mówię o tego typu komentarzach jak:
,,Ty tego na serio słuchasz, przecież to jest najbardziej zrąbany zespół jaki słyszałem"
         Po prostu denerwują mnie tacy ludzie. Każdy ma przecież swój styl i nikt nie powinien się do tego wtrącać! Według mnie to wszyscy powinniśmy być na tym świecie jak jedna wielka rodzina, lecz niektórzy ludzie są po prostu zbyt zawzięci i uparci na swoje. Ludzie powinni sobie pomagać oraz akceptować siebie nawzajem. Taki przykładowy przypadek: Przyjaźnią się ze sobą dwie dziewczyny i nagle jednej coś nie poszło w życiu to ta druga od razu opuszcza ją a tamta zostaje sama. Powiedźcie sami czy tacy ludzie są normalni? Według mnie robią oni tak, ponieważ chcą oni być najlepsi i nie chcą mieć przy boku niezdary. Przecież już lepiej mieć jednego wiernego przyjaciela, niż pokazywać się jako najlepsza w szkole.
         Na koniec chciałabym Wam polecić parę piosenek tego wspomnianego na początku zespołu oraz innych wykonawców :
Tabb & Sound'n'grace - Dach
Tabb & Sound'n'grace - Możesz wszystko
Tabb & Sound'n'grace - Nadzieja
Willy William - Ego
Meghan Trainor - When i'm dancing
Adele - Hello

         No to dzisiaj na tyle mam nadzieję, że Wam się podobało :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz