sobota, 21 maja 2016

#Ulubiony sport

         Cześć, dzisiaj chciałabym pogadać o moim ulubionym sporcie, czyli siatkówce. Zapewne nie każdy z Was go lubi, ale chciałabym trochę o nim opowiedzieć :)
         Tak więc zaczęłam grać, gdy miałam 10 lat, lecz już wcześniej kręciła mnie ta dyscyplina. Prawie wszystko zawdzięczam mojej kuzynce, która namówiła mnie do gry w siatkę. Czuję się w tym sporcie po prostu spełniona :) Ogólnie to nie lubię męczących dyscyplin takich jak biegi. Jestem dobra w biegu na 60, lecz nienawidzę wyścigów, na które zawsze mnie namawiają.
         Strasznie denerwujące są również osoby zachęcające do takich zawodów. Ja osobiście zawsze odmawiam i Wy też powinniście jak nie lubicie takiego typu sportów, bo przecież każdy powinien mieć własne zdanie!
         Bardzo lubię również oglądać mecze piłki nożnej, siatkówki oraz inne dyscypliny typu: skoki narciarskie.
         Kilka dni temu zaczęłam bieganie, ponieważ nie mam zbyt dobrej kondycji. Na początku strasznie bolały mnie nogi oraz miałam zakwasy, lecz z czasem to minęło, dlatego nie powinniśmy się poddawać :)

         Tak, więc dzisiaj to na tyle i zachęcam do czytania następnych postów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz